Ut i världen!

Som ni trogna bloggläsare redan vet går jag just nu igenom en period av mitt liv där jag inte riktigt vet vad jag ska göra. Jag har liksom så många möjligheter och stängar på min lyra att jag inte vet vilken väg jag ska välja. Har funderat på om jag ska välja en musikalisk väg (och i så fall vilken), bli poet, finansiell rådgivare, odla, vara b(logg)-kändis, arbeta med händerna, bli pokerproffs, satsa på ett liv i köket eller bara göra sånt som får mig att må bra.

Hmm... Det är inte bara positivt att vara en så kapabel och driven ung man som jag är. Kan vara jobbigt och förvirrande och ibland gör det mig väldigt trött. Jag har iaf bestämt mig för att ta den här dagen som den kommer. Ska gå ut i skogen med lite kokkärl, ett par ägg och ta mig en funderare. Vem är egentligen Petter och vad vill jag, det är sådana frågor jag tampas med just nu. Jag vet att det inte är onormalt och jag ska inte hetsa upp mig för det, samtidigt är det lite skrämmande när man börjar fundera på det. Å andra sidan är det lite av ett lyxproblem, jag har för många valmöjligheter...

Jag återkommer om jag kommer fram till några svar. Dagen kommer nog mest gå till att ventilera och fundera och det är väl så man tillslut bildar sig en uppfattning. Ska bli skönt och jag tar med mig en pläd ifall att jag skulle behöva sova lite i skogen.

Vi hörs och ses på bloggen under dagen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0