Ett misstag som givit liv!

Jag skulle salta mitt tangeltbord för ett par veckor sedan för att skrämma bort myrorna. Det har visat sig att jag tog frön istället för salt!!! Nu står hela mitt tangentbord i blom. Jösses, jag vet inte ens vad det är men misstänker att det kan vara pumpor. Lite häftigt hur ett misstag kan leda till någonting så vackert som liv! Sånna här saker gillar jag verkligen, helt utan ansträngning har jag nu en hel odling på gång. Nervkittlande att inte veta exakt vad det är heller...

Får försöka använda datorn som vanligt iaf så länge det går så kan jag plantera om dem vid ett senare tillfälle. Det är möjligt att de kommer att behöva mer plats framöver. Än så länge fungerar det dock riktigt bra.



Liv kan ibland dyka upp där du minst anar det...

Kommentarer
Postat av: Erik

Hur går det nu med alla framtida ö:n som du behöver skriva? Som trogen läsare blir jag lite orolig så här får du i alla fall ett ö av mig som du kan markera och kopiera med högermusknapp:



ö



Hälsningar Erik

2009-03-22 @ 21:45:02
Postat av: Emelie -EmeliesPlace

svar: så roligt att du ser min blogg som en inspirationskälla. Sånt blir man alltid glad över att höra :) Hoppas att du fortsätter att läsa min blogg! TACK för dina ord :)

2009-03-22 @ 22:28:23
URL: http://emeliesplace.blogg.se/
Postat av: Matilda

Fantastiskt! Grattis.

Vi - din publik, kommer naturligtvis att ha överseende med eventuellt strul med ö:na på bloggen i framtiden trots Eriks broderligt briljanta gest!

Glöm inte att vattna.

2009-03-22 @ 22:31:42
Postat av: Petter

Stort tack, Erik. Hade inte klarat det sista inlägget utan ditt ö. Fram till för några timmar sedan gick det att skriva om man placerade tangenten på ett speciellt sätt men nu hade det inte gått längre utan att riskera skottets välmående.

2009-03-23 @ 00:14:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0