Vinddriven och jordnära

God morgon kära vänner. Jag ska vara helt frank med er - Sedan en tid tillbaka har jag funderat på att gå under jorden och bara kapa banden till mitt forna liv och försvinna. Jag har inte riktigt kännt mig som mig själv. Mitt sociala liv, i den mån det finns kvar är ärligt talat inget längre som riktigt binder mig kvar i landet. Jag har haft planer på att sticka utomlands och hanka mig fram på gatuunderhållning eftersom jag har vissa showmässiga kvalitéer, och har man rätt sinnelag är det ganska lätt att få publik under uppträde och pengar. Under min resa och p.g.a av att diverse omständigheter har löst sig så känner jag mig som en ny renare människa.

Istället för att gå under jorden så ska jag ta tillvara på alla gåvor från underjorden. Idag blev det en riktig råkostfrukost för att få igång magen!



Efter frukosten ska jag ge mig iväg och flyga lite drake!

Kommentarer
Postat av: markus

nej åk inte petter. det finns roliga saker för dig här

2009-05-11 @ 12:13:02
Postat av: markus

nej åk inte petter. det finns roliga saker för dig här

2009-05-11 @ 12:13:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0