Att ta sig i kragen.

Hej alla vänner och främlingar. Jag har suttit och funderat lite en stund. Jag har spenderat ganska mycket tid ensam den senaste tiden. Eftersom svullnaden fortfarande sitter i har jag passat på att gömma mig och jag är rädd för att jag har börjat utveckla en begynnande social fobi. Jag saknar den där härliga IRL-kontakten med mina nära och kära. Jag tänkte försöka ta mig samman idag och ge mig ut på stan och titta på lite folk. Eftersom jag har en vilodag idag så blir det genom spårvagnsfönstret jag kommer att möta allmänheten. Det brukar vara ganska trångt i vagnarna så jag tänkte ta med mig min egen sittplats. Flyttkartonger är jättebra att sitta i, de är lätta att bära med sig (glöm inte att tömma den innan - annars kan de vara jättetunga) och om man skulle vilja så kan man stänga igen kartongen och ta en tupplur.



Jag tog med lite färdlektyr och en lykta också ifall det blir mörkt när jag ska hem (det händer att jag åker fel eller för långt så jag måste gå jättelångt). 

 

Kommentarer
Postat av: nadia a. ♥

Hello ♥ krya på dig! ;)

2009-04-18 @ 15:19:51
URL: http://streetshero.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0