Glasögon och åldersnoja

Åldern tycks börja ta ut sin rätt på allvar nu. Jag har alltid påstått att jag inte har någon åldersnoja. Jag har ett fast grepp om tillvaron och befinner mig på precis den plats i livet de vill vara på. Trots denna stabilitet i min tillvaro så har jag en hel del av det där så kallade barnasinnet kvar. Även om det inte alltid märks. Jag har dock börjat se riktigt dåligt hemma. Vet inte om det beror på att jag fortfarande inte fått tag på några glödlampor eller om det är något annat som spökar i min kropp. Fingrarna har svullnat och jag har ont i och på magen. Om du ser dåligt, har stora fingrar så är det svårt att använda telefonen vilket har lett till att jag har blivit ganska isolerad här hemma i mörkret. Jag har pysslat en del och lagat lite mat (bilder och recept kommer).
I går gav jag mig trots allt ut för att prova glasögon. Vilka tycker ni passar mig och min personlighet bäst? 


De här glasögonen kände jag mig lycklig i.


I de här fick jag en eftertänksam känsla i kroppen.


*Klok*


De här kände jag mig som en riktigt härlig och lättsam kille i.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0