Vad håller på att hända med min kropp?!?!?!

Jag vet inte vad som hänt. Märkte just att jag börjar bli lite mjukare än vanligt och att kläderna sitter åt väldigt. Vad kan det bero på? Det kan ju inte ha med maten att göra eftersom jag nästan alltid lagar den själv vilket sägs vara säkert eftersom man då vet vad den innehåller. Kan det vara ytterligare någon oförklarlig sjukdom? Är det all resorb jag envisar mig med att dricka och önska att det ska fungera? Hoffa, kanske du vet vad jag kan göra???

Såhär ser min mage ut nu:

Kommentarer
Postat av: Hoffa

Nej men Petter!



Du SER inte tjock ut. Du är jättesmal och fin!



Kram vännen

2009-04-10 @ 11:12:46
Postat av: Petter

Stort tack! Du är en riktig vän du!

2009-04-11 @ 23:51:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0