Krydda din kyckling med glas!

Den är ju, som ni säkert redan vet, en riktig modeflyga att krydda sin kyckling med glas. Jag ska inte vara sämre. Idag gjorde jag en kyckling i ugn som jag stoppade i mängder av krossat glas. Det ger en god kycklingsmak men man måste vara väldigt försiktig när man äter den bara. Det är inte bra att få glas i munnen.

Såhär bra blev kycklingen iaf, glorde den till middag igår:  



Här är glaset jag använde:


Tycker dock att det är lite synd att fabrikerna kryddar kycklingen med glas, blir bättre om man själv får anpassa mängden efter smak.

Den uppmärksamme bloggläsaren märker även att detta är inlägg nummer 200! Vilkend ag att vinna pokalen på:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0