Beach 2009

Efter påskhelgen känns det som att det är på tiden att återuppta träningen där jag slutade. För att komma i bättre form kan du vrida på tre kranar: hur ofta du tränar, hur hårt och hur länge. Det är en god idé att nöja sig med att vrida på högst en av kranarna åt gången - annars kommer du inte att kunna styra belastningen på din kropp och du riskerar att drabbas av träningsverk. Om du redan tränar ibland så finns det ingen anledning att sätta upp fler träningspass på programmet. Din kropp behöver vilodagar!

Ett bra sätt att komma i form på är med s.k. intervallträning - det gör jag. Intervallträning bygger  på att man ska försöka röra sig snabbt under en sträcka och sedan ta det lugnt för att sedan röra sig igen. Det är en väldigt enkel beskrivning på träningen. För att optimera prestationen under rörelsen är det förstås även viktigt att du t.ex. är laddad med energi. Eftersom jag promenerade hem från Falaffelkungen för ett tag sedan så måste jag vila ett tag till innan jag åtar mig nästa etapp i min träning - men herrejösses vad det kommer göra susen för flåset (konditionen).



Känns jätteskönt att vara igång igen med träningen - Beach 2009 here I come ;)

Kommentarer
Postat av: unzip.se

så ska du väl inte se ut??

men hälften av honom är väl lagom



unzip.se

unzip.se



snyggast underkläder till rätt pris

2009-04-15 @ 13:34:31
URL: http://www.unzip.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0