Framgångens och offentlighetens baksida

Nu när jag har så många läsare på bloggen börjar många frågor dyka upp i mitt huvud. Det är inte bara positivt att bli en offentlig person, det är också en stor förändringsprocess. Man måste exempelvis hela tiden tänka på vad man har på sig, hur man ser ut och vad man gör för att man vet aldrig när man är iakttagen av en uppmärksam bloggläsare. Jag måste hela tiden vara en förebild för att inte påverka någon på ett negativt sätt. Vidare kan man inte heller veta varför folk vill umgås med mig, är det för att det gillar mig, min blogg eller kanske till och med för att de vill bli omskrivna på bloggen? Det är så många frågor som snurrar i mitt huvud men man kan aldrig så noga veta vad som är sanning. Man får helt enkelt lyssna på sin inre röst och gå på känn, ibland kanske man blir bränd but hey, that´s life!



Det är iaf skönt att veta att man inte är ensam...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0