Hotbilden växer sig starkare

Hej. Ni som har följt min blogg under en längre tid vet att jag har fått utstå en hel del hot, överhängande faror, lurendrejerier och andra turer. Jag har varit rädd och tvingats söka skydd, förkläda och gömma mig vid flera tillfällen. Jag har fått lämna mitt hem i jakt på en fristad. Nu har hotbilden vuxit sig starkare och jag blir återigen påmind om offentlighetens baksida. När jag inte längre kan känna mig trygg i mitt eget skinn så vet jag inte vad jag ska göra. Jag är både rädd och arg. Den här lappen satt på min dörr idag när jag kom hem från min trädgård:




Jag tar alla hot på allvar och i nuläget har ingen runt omkring mig, i mina ögon, rent mjöl i sina påsar. Hoppas att turen kommer tillbaka snart så jag hinner ta tag i allt som har åsidosatts. Tills dess kommer jag ligga lågt.

Kommentarer
Postat av: Vadsnackarduom

Det där ser inte ut som ett hot, bara en uppmaning till att du ska hålla dig borta från andras komposthögar. Vad är det du inte förstår med det? Du verkar vara sjukligt paranoid.

2010-05-19 @ 11:27:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0