Frysen (SE HIT "fisken97"!)

Jag är så glad att bloggen iderligen engagerar - det visar verkligen att ni följer bloggen:D
Frågor har väckts kring turerna runt min frys. Jag tänkte därför reda ut vad som hänt och hur det ser ut i nuläget. Skam den som lämnar sina bloggläsare i förvirring.

I slutet av februari så bestämde jag mig för att frosta av frysen eftersom det satt fast en hel del köttbullar i isen (till och med en hel Findus quiche för fyra personer). Projektet gick mindre bra och det hela slutade med att jag bar ut frysen och ställde den på gatan vilket resulterade i rena rama syndafloden ute på trottoaren. Jag skriver om detta här.

Efter en tid fick jag en lapp i brevlådan där jag ombads avlägsna frysen från trottoaren. Läs lappen här

Jag ställde frysen i trädgården så länge och bestämde mig för att ställa in min nötodling i den! Läs mer om mina nötter här. Jag utökade efter en tid växthusfrysen med min mossodling (som ni kan läsa mer om här) och svampodling.

Nu använder jag även frysen till förvaring av sandaler eftersom dessa inte får plats varken på skohyllan eller i garderoben.

Hoppas att min förklaring och summering av fryssituationer suddar ut alla frågetecken.
För er som undrar varför jag inte har modebloggat på länge och undrar vad jag har på mig om dagarna så kan jag tala om att jag har haft på mig min blårandiga tröja sedan sist:



Känns som att jag har fått större panna på sista tiden. Undrar vad det beror på... Vad tror ni?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0