Välkommen - kul att just Du hittat hit!

För er som bara har snubblat in här på bloggen så kan jag berätta att det är jag - Petter som har gjort den själv. Det har jag gjort för att ge er läsare ett smakprov på olika sidor av mig. Dessa smakprov kommer att komma i flera olika former för att passa just dina behov - jag är nämnligen en kille med många järn i elden.  

Jag lagar mat, pysslar och skapar, bloggar om välmående, tankar kring kändisskapet och botaniserar med mina gröna bloggfingrar för att nämna något om mina alster.

Just nu är jag fortfarande i uppstartsskedet och filar på bloggens utseende, knyter kontakter och ser även över hur bloggen kan ge något tillbaka till samhället och vara en del av en hållbar framtid.

Jag känner att jag har en trogen läsarkrets på i alla fall en 3-4 personer som hänger med mig genom både mot- och medvind men fler kan vi bli!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0