Blogg är tjockare än vatten...?

Nu börjar den första chocken lägga sig och jag börjar samla mina tankar. Jag kan inte svara på varför läsarna sviker, jag kan bara anta och komma med mindre kvalificerade gissningar. Jag kan inte påstå att jag inte är besviken. Har alltid sagt att "blogg är tjockare än vatten", men det verkar som att jag har misslyckats med att bibehålla min ställning på bloggtoppen. De säger att det är ensamt på toppen. Men jag lovar det är ensamt här nere också...

Jag har iaf bestämt mig för att vika ut mig här på bloggen. Tror att nyckeln till framgång för mig, som för så många andra bloggare, är att visa lite hud. Vad är problemet med att folk visar hud egentligen?

Här kommer en avslöjande närbild iaf, känns lite som att jag säljer mig själ but hey, a man´s gotta do what a man´s gotta do!


*väntar på läsarstormen*

Kommentarer
Postat av: tannaz

haha lycka till! ja har oxå blogg men den e för mig så ja gör ingen reklam för den! så skriv för dig inte för någon annan:)

2009-03-10 @ 22:26:02
Postat av: Petter

Tack för ditt fina råd. Jag bloggar egentligen för min egen skull men samtidigt vill jag kunna nå ut till massan med min blogg. Jag har så mycket jag vill förmedla och säga och även om det viktigaste är att jag mår bra av att blogga så påverkar det mig när inte så många vill läsa den. Ska väl försöka lära mig att distansiera mig rån det men det kan nog ta tid...



Hur brukar du tänka?

2009-03-10 @ 22:41:27
Postat av: Anonym

well om du vill nå fler, Du kan ju vara med på olika debatter och kommentera andras bloggar, be dem kolla in din! för ofta är det de som läser:) Jag väljer kanske att inte tänka på hur många som läser, bara att det ja skriver är viktigt och betydande för mig, det är bara ett plus om någon gillar den. Du kan ha veckans fråga! börja provocera, du kan ju din

historia!

2009-03-11 @ 00:24:16
Postat av: Petter

Tack för ditt tips! Jag har inte koll på så många andra bloggar men har hört att det finns flera stycken. Ska genast kolla runt och se om jag kan kasta ut lite bollar i andras kommentarfält ;)

2009-03-11 @ 14:43:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0