HERREGUD!

Det är dags att sätta stopp och ta en andningspaus! Det finska ordspråket - "nu händer det så mycket att jag tror jag får sätta mig ner" - passar bra nu. Det har varit en kändis på min blogg! Inte vilken som helst heller för den delen - en riktig bloggikon. Och hon tycker att jag är "en skön typ"! Jag har aldrig trott mig vara någon kändisfanatiker men nu börjar jag undra. Jag är så glad. Nu måste jag göra en handlingsplan för att drabbas av storhetsvansinne. Storhetsvansinne har man när man har en överdriven uppfattning och ofta helt falsk bild, om sig själv och sin roll. Kanske är det inte vansinne i alla fall. Det kanske faktiskt är det här jag har att vänta mig nu när det går så bra för bloggen - det kanske inte alls är överdriven bild. En ny era är här. Är jag sveriges nya bloggkung?


Kommentarer
Postat av: Amanda

Du klär i svart!

2009-03-14 @ 17:50:06
Postat av: Matilda

Verkligen. Och inpackningen har gjort underverk ser jag! ( http://pettesblogg.blogg.se/2009/february/i-dag-ar-forsta-dagen-pa-resten-av-ditt-liv.html )

2009-03-14 @ 18:33:48
Postat av: Hanna

Grattis... :P

Pinsamt att jag direkt känner igen bilden, inte bara Blondinbella.



Kill me now, typ.

2009-03-15 @ 13:54:48
URL: http://gratisbesatt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0