Det är något lurt som osar i vassen...

Jag läste just att glas har hittats i kyckling. Inte "faire and square" utan helt av illvilja och utan kycklingköparens vetskap. 
Har "Kungsfågel" börjat bryta sig in hos folk för att platera trasiga glas eller är det jag som har blivit paranoid? Hittade det här glaset utanför huset idag. Jag har inget minne av att jag har ställt det där (i alla fall inte att det då var trasigt). Men det är tyst, kusligt tyst överallt i tidningar, radio och TV. Kanske är det bara så att vi ska vänja oss. Jag vet att jag har rent mjöl i påsen, men det gör ingen annan. Med bloggen måste jag nu också, istället för att tänka på vad jag gör och vad jag säger, börja tänka på hur det jag gör och säger kan tolkas, hur det ser ut utifrån, vad som kan läsas in mellan raderna....



Frågan jag ställer mig själv, och grunden till min oro är egentligen hur man kan tycka att detta är ok. Vad kommer här näst? Ska folk få göra vad som helst? Ska de vara ok att manipulera med vår mat? Snart kommer de väl börja rota i våra datorer också... Det här ger mig en minst sagt olustig känsla måste jag säga.

Kommentarer
Postat av: Malin

HAHAHHAHAHAHAHAHA....

2009-04-03 @ 23:50:33
URL: http://malincecilia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0