En vanlig dag.

.....

Ni trogna bloggläsare vet ju att jag lätt bränner mig och har så kallad problemhy vilket jag på olika sätt försöker bekämpa. Här i Afrika är solen stark och jag är därför bara utomhus när den har gått ner. Idag gav jag mig ut på picknick på stranden. Här kommer lite bilder.

 



Jeans: vintage (hittade under vårstädningen förra året), blå t-shirt från Göteborg, kartong från Davie Shipyard, keps: lånad.



När jag skulle packa upp min matsäck så fick jag problem: När jag skulle sätta på mig solglasögonen för att få en stämningsfull strandbild så upptäckte jag för sent att jag av misstag tagit med ögonmasken istället för ett par solglasögon och såg ingenting!!!  



Till slut fick jag till det!


Kommentarer
Postat av: Hoffa

så bra det blev till slut!!!

2010-05-11 @ 17:58:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0