Ut med det nya - in med det gamla!

Ikväll är det stor vårstädning som gäller. Jag har sovit i garderoben ett tag eftersom jag har så mycket grejer i sängen - grejer som kan vara kontaminerade med farliga smittor! Känns väldigt skönt och befriande. Mitt jag blev tydligare, trots att mycket av det jag trott var jag fick kliva åt sidan.



Jag slänger skoningslöst allt som känns osäkert. Från och med nu är det bara retro som gäller.  



Middag blev en engångsförpackning med äppelmos från 2002.

Kuriosa: Den som gillar det som är retro kallas för retrofil, och behöver inte själv ha varit med om den tid som favoriseras.

Kommentarer
Postat av: markus

va skönt att få det gjort petter.

2009-05-11 @ 12:18:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0