Fotvård och "follow up"

Hej på er! Hoppas ni har det bra. Jag köpte så mycket nötcreme igår att det var fyfiskt omöjligt att få i sig allt till frukost. Ni kommer mörka att cremen (efter ett par påsar) geggar fast i matstrupen. Eftersom mina fötter skriker efter uppmärksamhet så gjorde en skön fotinpackning av det som blev över efter frukosten. Vill ni veta hur jag gjorde?

Gör såhär:

Klicka ut cremen i två plastpåsar (lika mycket i varje påse). Stoppa in fötterna i varsin påse och massera dina fötter genom plastpåsarna så att nötcremen fördelas jämnt över fötterna. Lägg dig bekvämt till rätta i soffan eller sängen, slappna av och titta på valfri VHS i cirka en timme, förslagsvis någon du sett tidigare så att du inte behöver koncentrera dig så noga (det kliar nämnligen ordentligt när nötcremen reagerar med huden).

Tips: Glöm inte att ta av plastpåsarna och torka av cremen med en mjuk fluffig handduk efteråt!

Jag återkommer senare om hur resultatet det blev (har fortfarande fotinpackningen på).

Här kommer en tydligare bild på huden efter gårdagens ansiktsmask:







 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0