Fixa festen!

Jag ska ha en fest ikväll vilket betyder mycket bestyr och arbete. Jag har en lista som jag brukar använda vid sådana här tillställningar för att vara säker på att jag inte missar någonting. Här kan du se den.

Listan:

Dubbelolla så du kommit ihåg att bjuda folk!
Kolla så att alla tar med sig egen dricka (OBS)
Göm allt ömtåligt
Fixa tilltugg och snacks
Pyssla om dig själv så du känner dig på topp
Köp sopsäckar
Lås dörren till garderoben
Snacka med grannarna så att de kan sova borta om de vill (de är verkligen förstående)
Stäm gitarren och ställ fram trummorna
OBS! Torka av nötcremen från fötterna! (Denna punkt lade jag till nu)

Thats all folk's! Vi ses på bloggen och irl ikväll!



Kommentarer
Postat av: Anonym

Dubbel-olla?

2009-03-08 @ 00:37:06
Postat av: Petter

Ojoj, nej det har blivit fel. fasen också, hoppas att jag inte skrämmer bort några från seniorsurfgenerationen genom sådana onödiga misstag...

2009-03-08 @ 00:45:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0