Tröstätning

Som ni säkert förstår mår jag skit! Jag har förberett mit mycket, både materiellt och andligt, inför resan vilket nu visade sig vara helt förgäves. Kan inte säga att jag återhämtat mig och vet inte om man någonsin gör det efter ett nederlag som detta. Ett steg på vägen är iaf att äta någonting gott. Idag blev det hemmagjorda marmeladgodisar.

Du behöver:
Glidslem
Lingonsylt (utan bitar)

Gör såhär:
Blanda rikligt med glidslem med lingonsylten. Räkna med att hela burken går åt till några matskedar sylt. Låt stelna i iskubsformer.

Huvudingrediensen:


Resultatet:


Det gör mig kanske inte lycklig men får mig iag att känna mig lite starkare om så för en kort stund.  Ska titta lite på en bild resten av kvällen som brukar göra mig glad så får vi se om den hjälper. Imorgon ska jag tillbringa dagen till att skriva ett mail tittarombudsmannen om den bristande kommunikationen om idoluttagningen. Nu får han passa sig...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0