TITTA VAD JAG HITTADE!!!

Titta vad jag har hittat, det är helt otroligt!!!!!!! Den rör sig!!! Jag hittade den när jag var inne i en annan blogg och läste för lite inspiration. Fantastiskt, förstår inte riktigt hur det fungerar bara. Har stirrat länge, trodde först att jag var jag som inbillade mig men det rör sig faktiskt på riktigt! Fantastiskt!



Tänkte först att jag skulle spara den till någon fredag men blev för ivrig. Man vill ju dela med sig av det man hittar till sina trogna bloggläsare;) Jag säger som Puh; ingen kan vara nere med en ballong. Han har fan rätt, känner ni skillnaden före och efter att ni såg bilden!?! Nu är jag plötsligt glad igen efter gårdagens nederlag och känner att jag har samlat nya bloggkrafter!

Kommentarer
Postat av: Knapp Britta

Helt klart blir man uppe :)

Förresten tror jag att det är krasse som du råkat så i ditt tangentbord. Det är ju supergott att ha på smörgåsen!!

2009-03-23 @ 17:17:44
URL: http://knappbritta.blogspot.com
Postat av: Petter

Du är en riktig klippa du! Klart att det är krasse, undrar vart jag fick pumpa-tankarna från. Kanske var önskedrömmar...

2009-03-23 @ 17:50:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0