Besvikelse, krossade drömmar, missförstånd och kyla....

Jag är så besviken och kall att jag knappt orkar skriva. Jag är i Stockholm. Jag reste hit för att uppfylla drömmen om att bli Idol 2009. Ställde mig för att köa till uttagningen direkt när jag kom fram igår. Gallringen skulle börja 10:00. Jag blev så glad och hoppfull när jag var först på plats. Oron började först infinna sig när jag fortfarande var ensam i "kön" vid 12 idag - men "skam den som ger sig" tänkte jag i regnet. Jag trodde bara att juryn hade försovit sig.... Det var först vid 17-tiden idag som jag fick informationen av en förbipasserande. Dagens uttagning var i Göteborg. Det var som om någon tog och gjorde en halloweenpumpa av mig. Grävde ur mina inhälvor och lämnade mig tom. Jag är så besviken på mig själv.

Den kryptiska och svårförståeliga informationen på hemsidan fick mig att tro att det var i Stockholm idag. Arrangörerna har helt klart inte varit helt klockrena i sin kommunikation. Har hänt liknande saker förr men den här gången tänker inte jag ensam ta på mig ansvaret.



Det blir till att packa ner flöjten igen och satsa på nästa år.  



*besviken*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0