Livskvalitet

All denna förvirring och rädsla har medfört en viss grad av ensamhet och en småtråkig tillvaro - vilket i sin tur har bringat gott om tid för att odla andra intressen.

Livskvalitet för mig är att leva på ett sant sätt gentemot sig själv. Att utgå ifrån det egna livet istället för att leva någon annans. Jag har ett medfött driv som bottnar i en brinnande nyfikenhet och ett uppriktigt intresse för mig själv och mitt välmående. Därför tror jag på att se det stora i det lilla - och att våga njuta i det lilla. En andningspausi trädgården kan ibland vida överskrida en dyr semesterresa. Att kunna njuta i vardagen är ett förhållningssätt som jag tar fasta på idag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0