ÄR DET NÅGON SOM VET VAD SOM HAR HÄNT?

Det är helt tomt på stan idag och allt är stängt - jag vet inte vad som har hänt! Har hållit mig inne och skrivit på ett utkast till boken så jag har inte riktigt hållit mig uppdaterad... Skulle bara ut en sväng för att försöka få tag på lite nödvändigheter men jag hittade inga och affärerna var stängda. Då jag imorse läste att mobiltelefonen ofta är smutsigare än toalettsitsen så har jag inte vågat ringa någon för att fråga heller.



Jag håller mig hemma i trädgården tills jag får reda på vad det är frågan om. 

Kuriosa för den ensamme: Att tala högt med sig själv kan vara ett sätt att ge röst åt ohörda sidor av sig själv och att få kontakt med sin personliga värdemätare sägs det. Jag ska läsa högt ur min egen bok (har skrivit ½ A4 redan) resten av dagen.


Kommentarer
Postat av: Linnea

Diggar din blogg! :)

2009-06-21 @ 00:25:02
Postat av: Petter

rörd

2009-06-22 @ 09:16:57
URL: http://pettesblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0