Påskfrukost!

Nu när det lackar mot påsk tänkte jag bjuda på en härlig påskhälsning, men jag kommer inte på någon annan än den gamla vanliga "Glad Påsk". Jag har dukat upp en liten påskfrukost, en liten frukost är bättre än ingen frukost alls. Du blir piggare, mår och presterar bättre. Jag tycker att jag förtjänar det efter all uppståndelse som bloggen för med sig. Det är tufft att ha en egen blogg.

Du behöver:

Ägg
Potatis
Majonnäs - snåla inte!
En morot
Ost
Mögelost
Nötter




Det är skönt att börja morgonen på ett nyttigt och bra sätt. Frukosten är för mig en njutbar mental paus som förbereder mig för dagen.

Kommentarer
Postat av: sukram nampök

åh va gott. fortsätt publicera en massa roliga recept! men blir så inspirerad! glad påsk!

2009-04-10 @ 12:26:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0