Trötthet, utmattning eller något allvarligare?!


Ständig trötthet har gjort mitt liv till en omöjlig ekvation det senaste timmarna. Tror att tröttheten är en signal som försöker berätta för min kropp att den behöver vila. När jag såg mig omkring efter information om trötthet blev jag orolig att jag lider av narkolepsi som kännetecknas av att "man lätt somnar under dagen i olika situationer och sover väldigt dåligt på natten". När jag tänker tillbaka så är det år sedan jag fick en hel natts sömn. När jag tittar igenom min kamera så ser jag ett oroväckande mönster. Tröttheten kanske inte är en nyhet utan något som har smugit sig på under en längre tid...


Jag somnar när jag är på resande fot.

Somnar till när jag går.

När jag var på äventyr i skogen och årorna ramlade i vattnet tänkte jag inte som andra (hoppa i och hämta upp dem) utan att jag säkert driver i land.
Hjälp.


Kommentarer
Postat av: Kockelana

Älskar den här jävla bloggen! Keep it up!

2011-09-29 @ 16:17:41
Postat av: Kockelana

Älskar den här jävla bloggen! Keep it up!

2011-09-29 @ 16:18:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0