HJÄLP, JAG HAR KRYMPT!!!

Ni kanske undrar varför jag inte har bloggat på länge? Jag var ute på promenad igår och hade självklart med mig kameran.



Jag fick lite ont i ryggen men antog att det berodde på att kameran är ganska tung. Trodde att teknik var människans metoder att minska behovet av fysiskt och psykisk belastning ocvh öka levnadsstandarden! En hygglig karl tog den här fina bilden på mig och om ni tittar noga så kan ni se att jag står lite böjd - det beror på ryggontet.



Den här bilden är tagen något senare samma dag! Jag fick en chock när jag såg den! Vad har hänt?!


Kommentarer
Postat av: a fan

Jag tycker att du är snygg ändå.

2011-08-09 @ 19:23:57
Postat av: Styrbjörn

Du är en klippa för hållbar utveckling Petter! Tänk om fler använde det som andra kallar "antikviteter" och vågade arbeta för mänskliga värden med stabil blick för framtidsfrågor som du Petter! Fortsätt kämpa!

Postat av: Styrbjörn


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0