Äventyr i urskogen.

Hej bloggen, hur är läget? Här är allt bra. Ni kanske undrar varför jag inte har bloggat på ett tag. Jag har varit ute på äventyr i skogen. Har varit borta en längre tid och hade tänkt blogga på resan. Dessvärre fungerade inte internet i skogen trots att jag tog med mitt tangentbord med automatisk uppkopplingsknnapp... Vet inte om garantin fortfarande gäller men jag ska reklamera tangentbordet i veckan.

 

Blir man inte trött när tekniken sviker?! Blir så upprörd att jag inte ens har lust att blogga just nu. Skriver mer om resan senare. 



 

Kommentarer
Postat av: a fan

Härligt att du är tillbaka på bloggen igen Petter! Dina djupsinniga reflektioner behövs nu till hösten. Ser fram emot fler käcka recept och matlagningserfarenheter för att inspirera och väcka känslan av att "min egen mat är nog ändå inte så tokig ändå". Nu kan jag också tänka att "mina tekniska apparater fungerar iaf bättre än Petters". Tack vara dig kan jag uppskatta min egen tillvaro. Ser fram emot att få höra mer om äventyren i skogen.

2011-08-09 @ 19:21:59
Postat av: Yo

Måste vara sveriges sista tangentbort...

2011-08-09 @ 21:43:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0