Viktigast i köket är glädje och lust!

I väntan på mörkrets inbrott så hinner jag med massor av matlagning med mitt nya fläsk. För er som inte är lika vana i köket som jag så kommer här några snabba tips. Ett viktigt moment i matlagning är tillredningen av råvarorna. Vilken metod du använder är upp dill dig. God hygien är också viktigt (detta kan exempelvis inkludera att tvätta händerna samt att sätta upp håret - bit i det sura äpplet)! Glöm aldrig bort att mat helst ska vara en fröjd även för ögat.

Eftersom smaker kan vara svåra att förmedla över nätet, ser du här i stället ett axplock av min sidfläskbuffé:









Lycka till!


Kommentarer
Postat av: fisken97

va skönt att se att bloggen äntligen är igång igen!!!! kör hårt nu petter!! aaaaaawww

2010-05-12 @ 23:46:13
Postat av: klara de woul

hahhahaha omg, dör åt alla bilder :D

2010-05-16 @ 13:44:54
URL: http://klaradewoul.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0