Att inte rida på vågen och vardagslyx.

Det går bra nu och jag måste erkänna att jag känner en viss press eftersom jag har så många besökare här på bloggen. Jag ser dock besvärat hur vågen dalar och hur hypen kring mig tonas ned... Se själva:


Snart dags för frukost men innan dess är det dags att ge efter för mantrat som ringer i mitt inre - Det är alltid OK att unna sig! Man ska aldrig få några skuldkänslor eller tankar av typen ”inte skall väl jag”. Om man unnar sig så bör man sprida de positiva känslorna till sin omgivning. Då fler personer får chans att njuta när de läser min blogg så hoppas jag att de kommer tillbaka. 

Förrätten förlänger måltiden och sparkar igång matsmältningen. Man ser gärna förrätten som något som kräver ytterligare inköp men genom att använda rester till din förrätt så slipper du extra stress. Unna dig en förrätt!

Om du, som jag, inte har något kylskåp så är sylt ett bra tips - mycket sylt på dina rester döljer skämd smak! Strössel ger all mat en guldkant.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0