Upptagen med eftersökningar!

Jag känner att en förklaring kan vara på sin plats. Det var som ni med all sannolikhet har märkt länge sedan jag bloggade. Som jag skrev sist så har jag varit ute och flugit drake. Det är inte allt jag har gjort dock. Läs själva:



Vet inte riktigt om jag letat på rätt ställen men det kändes verkligen som jag hade letat överallt! Är det någon som har den eller har tips på var jag kan leta så hör av er!!! Jag har nästan börjat ge upp hoppet - Detta hände i förrgår! Är jättehungrig och rädd att någon har misstagit min korv för skräp?! Via bloggen når jag ut till fler människor än med min lapp. Det känns som en sista utväg. Jag kilar iväg nu och försöker få tag på korven men vill ni mig något eller hittar korven så finns jag i Göteborg.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0