Tar det piano.

Jag såg den här lappen när jag gick runt på torget och letade efter min korv (hittade den tyvärr inte). Jag har en av att lappen kan ha något med det här att göra.



Jag vet inte om jag är paranoid men jag har en obehaglig känsla att det är personen i fråga som har stulit min korv för att ge igen... Kan det vara någon form av gisslansituation? Ska jag bära bort granen? Vad tycker ni? Tror ni att jag får tillbaka min korv då?

Min spontana konsekvensanalys säger mig att det kan vara värt att få ett par stickor (av de barr som finns kvar på granen) för att få tillbaka min korv. Men då vill jag vara säker på att så är fallet.

Jag ligger lågt tills jag kommit på hur jag ska göra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0