Gräver jag min egen grav?

Ni som känner mig irl vet att det i helgen är dags för flyttstädning i vårat hus som vi nu tyvärr måste lämna. Ni som vet att jag ska flytta vet också att jag inte tycker om att behöva styra upp saker, även om jag ofta lovar att jag ska göra det. Jag tycker själv att jag redan dragit mitt strå till stacken när det kommer till flyttstädning och känner att jag inte behöver vara med och göra grovjobbet. Vet bara inte hur jag ska komma undan. Tror att det kan bli problem, risken finns att folk blir sura på mig och det är något jag ogillar jag starkt. Jag måste hitta ett gömställe ifall de skulle bli väldigt sura och har redan börjat gräva en grop som jag kan lägga mig i om det skulle bli problem. Går under jorden ett tag helt enkelt. Ska lägga ner lite hållbar mat och så i gropen så jag har till helgen när det är dags för städningen, sen kan jag ligga där och sova och komma tillbaka till ett skinande rent hem. Smart va?

Här är en bild på gropen jag gräver, som ni säkert förstår kan jag inte berätta vart det är eftersom det kan komma till Knapp Brittas eller någon annans kännedom. Tanken skrämmer mig och gör mig rädd och hela poängen med mitt gömställe är att ingen ska kunna hitta mig.



Berätta inte för någon jag bor med om detta är ni snälla!

Kommentarer
Postat av: Knapp Britta

http://knappbritta.blogspot.com/2009/05/den-som-graver-en-grop-for-andra-faller.html

2009-05-27 @ 11:59:35
URL: http://knappbritta.blogspot.com
Postat av: Petter

Verkar inte som att någon är mig på spåret ät, skönt!

2009-05-27 @ 12:48:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0