Förebyggande åtgärder

Om ni undrar vad jag har för mig så jobbar jag på att oskadliggöra eller bortskaffa alla sjukdomsframkallande mikroorganismer i allt ätbart jag har kvar hemma så att de inte kan sprida vidare någon smitta. Jag tycker inte alls om att vara sjuk. Därför måste alla bakterier, virus och sjukdomsalstrande svampar bort! Om jag värmer upp så borde det vara grönt. Gräset hade smakat bättre med lite kryddor men jag vågade mig inte på dem innan jag eliminerat alla farliga bacilusker. Nu kommer jag i alla fall att ha möjlighet att använda både fänkål och enbär i matlagningen.



Jag har hört att alkohol är bakteriedödande så jag planerar att byta ut all vätska framöver.



Lika bra att hamstra, det kommer ju att gå åt!
Ta hand om er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0