Bättre sent än aldrig ;)

Som ni säkert redan har lagt märke till så har jag haft fullt upp hela dagen.  Förutom att beta av i alla fall halva listan så har jag fixat blåbärssoppa till min skidutflykt. Jag hade även tänkt att vattna min växt men jag har helt enkelt inte haft tid. Jag hittade inte den andra skidan men fick låna en av en granne:



Den ser lite märklig ut men jag tror i alla fall att det var en skida. Det börjar bli riktigt mörkt ute så jag tar med mig pannlampan ut i "backen". Appropå pannlampan, så var det höstens stora projekt. Det är jätterenkelt att bygga en egen pannlampa men ibland lite roddigt och fippla med en sladd uppe på hjälmen, särskilt m tjocka handskar. Funkar helt ok dock. Inte lika bra som de fina fabriksbyggda som så många andra har såklart, men tillräckligt bra för att inte känna behov att köpa en. Jag tog bara en mobiltelefon och fäste den på ett band. Det är nästan smidigare att bara hålla den i handen eftersom den ramlar hela tiden men respekten från de andra åkarna är garanterad med denna detalj.

   

Ses här om ett tag!

Kommentarer
Postat av: Amanda

Du ät inte så dum som du ser ut...

2009-03-21 @ 04:01:52
Postat av: Matilda

Nej verkligen inte. Där kan man snacka skills!

2009-03-21 @ 08:26:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0