Flytande föda för starka killar

Den viktiga balansen mellan träning, vila och kost störs hos en person som är träningsberoende. För att träningen ska ge resultat behöver kroppen vila och ladda om mellan passen. Musklerna måste återhämta sig och för att kunna göra det behöver de näring. För att inte all träning ska bryta ner kroppen och ta över helt så har bestämt mig för att öka energiintaget markant. Eftersom jag har gömt alla knivar och vassa föremål i garaget så blir det flytande föda som gäller tills jag kan lita på mig själv igen.



Nu kör vi!

Har ni några tips på energirik flytande föda?

Kommentarer
Postat av: Erik

Jag prövade tahini i går och det var en riktig höjdare. Högt energiinnehåll också. Sen är ju alltid cocosmjölk och den gamla hederliga olivoljan riktiga klassiker! O, jag höll ju på att glömma. Koda och sav tillhör ju faktiskt mina riktiga favoriter bland flytande födor.

Väl mött, Erik

2009-10-07 @ 19:11:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0