Träningsnarkoman?

Vaknade nyss upp. Jag somnade igår så den totala träningstiden blev riktigt lång. Jag älskar verkligen min säng och har svårt att slita mig. Håller jag på att bli träningsnarkoman? Jag gick upp och googlade och det första jag fick se var:


"Blir du irriterad och orolig om du missar ett träningstillfälle? Tränar du trots att du har feber och värk?

Då är du troligen träningsberoende!"

Jag blir oerhört irriterad om jag inte får min sömn och jag sover även om jag har feber... Jag trodde inte att detta var så exceptionellt!





För att inte riskera träningsvärk så gick jag ut i trädgården och stretchade lite. Det var så skönt att röra sig lite så jag kunde inte låta bi att försöka mig på en kullerbytta i det härliga gräset.





Idag ska jag spendera dagen med att gömma mig för de ryska fästingarna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0