Statisk träning - min nya träningsform

Hej kära bloggläsare. Ni som känner mig irl vet att jag är väldigt idrottsintresserad. Under den senaste tiden har dock inte sporten haft en lika stor del av mitt numera dekadenta levene. Har därför googlat lite efter nya träningsformer som passar bättre in i min nuvarande livssituation. Dröm om min förtjusning när jag hittade information om den statiska träningsformen*. Den ger alltså mig möjlighet att träna samtidigt som jag exempelvis sover eller spelar gura.

*Statisk träning är en träningsform där man anstränger musklerna genom att vara stilla, typ. Asbra och känner mig jättepepp på att sätta igång på allvar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0