Skapat debatt!

Jag tycker att det är väldigt roligt att min blogg väcker så mycket starka känslor. Ni trogna bloggläsare vet redan att jag för nåra dagar sedan gjorde en felaktig investering som nu i efterhand skänkt mig mycket glädje. Jag tycker att det är jätteroligt att mina inlägg, om så på ett provocerande sätt, väcker så mycket känslor och tankeverksamhet. Jag vill ge en skopa cred till mina trogna bloggläsare; slaktarn, fisken97 och rabies17 och tycker att de ska ge sig själva en ordentlig dunk i ryggen för viktiga reflektioner, att ni bryr er och för att ni är så smarta. Har lärt mig mycket av er och det tackar jag för!

Tack för att ni finns och för att ni bryr er - ni betyder mycket för mig!


Kommentarer
Postat av: Slaktarn

Man ska inte gotta sig i andras elände men här kommer ett undantag som kan få dig, Petter, att känna dig smart igen trots din felaktiga investering i lotterna. Kolla på filmen och gotta dig lite. Skadeglädjen sägs ju vara den enda sanna glädjen. Eller vad säger du?



http://www.youtube.com/watch?v=Og4oC1Z-3Jk

2009-04-17 @ 12:50:01
Postat av: Alexandra Davidsson

Vilken grymt snygg, men framförallt bra blogg!



Skulle vara jätte snällt om du ville hjälpa mig och rösta på mig som veckans blogg, är första gången jag är med och tävlar, och självklart lovar jag att återgälda tjänsten!

http://cathie1987.blogspot.com/2009/04/279-veckans-blogg-april-del-3.html

2009-04-17 @ 12:53:25
URL: http://alexandradavidsson.blogg.se/
Postat av: Petter

Slaktarn, du har så rätt. Hur kunde mamman vara så korkad att hon inte trodde att pappan skulle förstå. Det är ju bara en tidsfråga innan barnet växer upp och börjar prata afrikanska. Nej, det var riktigt upplyftande att se!



Alexandra, självklart ska jag rösta. Ska bli mitt sanna nöje! Jag vet ju själv hur viktigt det är att det går bra för ens blogg! kul att du gillar min också.

2009-04-17 @ 13:16:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0