Förbereder festen!

Ni som känner mig irl vet att vi har en feeeeeeeest i Kållektivet på fredag. Det ska bli himla kul och jag har redan börjat med de gamla vanliga förberedelserna.

När man, som jag, är en tänkare kommer man hela tiden på nya sätt att optimera det man har. Den här gången hade jag Gin kvar och kom på den geniala idén att koka det. Vi alla vet ju att det blir starkare när man kokar saker för att vätskat reduceras. Nu har jag iaf satt i gång att koka spriten för att ha riktigt stark sprit på fredag när det smäller här hemma.

Smart va?!


Kommentarer
Postat av: Matilda

"Briljant" doesn't even begin to describe you.

2009-04-22 @ 14:19:02
Postat av: Petter

Tack, tjejen! Det värmde!

2009-04-22 @ 22:16:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0