En retro arbetarfrukost.

Eftersom jag inte längre äter färsk mat så kände jag mig lite rådlös imorse. Jag hittade inget hemma som var äldre än sex år. Magen skrek och jag började känna mig svimfärdig. Nöden har ingen lag så det fick bli 3 nachochips med ost (nachochipsen var från 2004 så de borde vara ok). Känns obehagligt såhär i efterhand att jag syndade så... Jag står mig förhoppningsvis i alla fall nu tills jag kommer över några råvaror med en "säker" årgång - håll tummarna!



Det var verkligen jättegott med osten på. Jag vet inte vad det var för ost. Den hade en lite diffus smak, med chipsen till så smakade det som en blandning mellan ostbåge och chips. Mums.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0