Bäddat och klart i skogen!

När jag kom ut i skogen var det första jag letade efter en skön och skuggig plats att vila lite på. Ni som känner mig irl vet att jag tänker som bäst när jag vilar. Tur som jag hade hittade jag en stor mjuk barrhög som någon hade förberett. La mig ner och somnade på några sekunder. När jag vaknade några timmar senare märkte jag dock att det var en hel del små myror som hittat till mig, tror att det kan ha varit äggen i mina fickor som lockade dem till mig. Jag har iofs ingenting emot myror men det var lite väl många i barret (hehe) och så vidare, lite obehagligt. Ska ta en dusch ikväll eller imorgon och se om jag lyckas bli av med dem...

Här somnade jag:


Vi hörs snart igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0