Pepp

Det är förändringar på gång nu. Det känns så kul att ni är så många som läser min blogg och uppskattar att jag skriver. Kommer att bli spännande att se vad vi kan åstadkomma med bloggen. Jag kommer att fortsätta köra med min vanliga taktik, att ta dagarna som de kommer. Jag ser fram emot att hitta rutiner i min nya bloggvardag. 

Här kommer ett pepp för den här veckan, som i hög grad gäller mig själv:

Det är aldrig för sent att hoppa in på rätt spår igen!
I slutet av förra veckan tappade jag mycket motivation. Det var prommenaderna som hjälpte mig att ta tag i mig själv, hoppa in på spåret och inte tappa skrivarglöden och pyssellusten. Många gånger känns det som om man måste åka ända ner innan man kan börja ta sig upp, men det ska jag inte göra igen! 
 


*Inspirerad*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0