Dödssjuk!!!

Jösses, vet inte vart jag ska ta vägen. Är så sjuk så jag knappt kan röra mig! Har ont i hela kropen och hjälrtat bultar. Sist jag var förkyld kändes det inte alls lika allvarligt. Hoppas att det går över snart. Känner mig lite ynklig och hoppas att ni alla har överseende med konstiga blogginlägg och så de närmaste dagarna, det är inte jag utan sjukdomen som talar i så fall. Usch. Känner mig lite ensam och så också när jag är förkyld så slå mig gärna en signal och visa att ni bryr er, skulle uppskattas...

Har iaf lite vitlök i fönstret som jag ska äta upp under dagen. De sägs hjälpa (att äta den alltså, inte att ha den i fönstret). Jag brukar äta dem som äpplen men man kan skala dem först också.



Hoppas att jag blir frisk igen så att jag inte behöver leva resten av mitt liv såhär!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0