Bra bloggförebilder.

Jag vill passa på att lyfta fram en kille som trots att han lever lyxliv på ett kryssningsfartyg och tycks ha en riktig drömtillvaro ändå tar sig tid och ger tillbaka till fansen. Nu när jag har en trogen fan base känner jag att jag kan med att dela med mig. Killen som jag vill lyfta fram är Färjan-Håkan. En riktig Bloggförebild. Jag har läst hans blogg sedan den startade och han har verkligen kvar fötterna på jorden trots all framgång. Han skriver bland annat om att han har bråttom och hämtar tvätt. Spännande läsning och fullt med ögongodis.


Ni hittar lättast Håkans blogg genom att googla på Färjan-Håkan.


Missa inte nästa avsnitt av Färjan idag klockan 20:00.

Kommentarer
Postat av: Amanda

Kan varmt rekommendera intervjun med Håkan på denna länk:

http://www.aftonbladet.se/nojesbladet/article4770256.ab

2009-03-30 @ 09:58:20
Postat av: L

Håkan ser ut lite som muppen Bert i Sesame Street... Det är inte fy skam, Bert är en snygg man :)

2009-04-02 @ 17:29:43
Postat av: Matilda

Fantastisk människa. Tänk att få träffa honom IRL... det vore drömmen.

2009-04-18 @ 19:46:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0