Lågkonjunktur och säkra investeringar.

Efter fiaskot med lotterna har jag försökt att sätta mig in i hur man står som en vinnare när konjunkturen vänder. Att lägga alla sina pengar på lotter kanske inte var en jättebra idé och jag ber om ursäkt till er alla som gjort det på grund av mig, jag vet hur det känns. Misströsta dock icke, har läst att det finns två riktigt säkra investeringar och det är fastigheter och guld. Eftersom jag inte har tillräckligt med pengar för att köpa fastigheter (om de inte är i microformat men då är det säkert inte samma sak) har jag varit på guldfynd och inhandlat ett guldsmycke. Jag vet inte exakt hur detta fungerar men känner mig säker på att jag kommer att komma ur denna lågkonjunktur som en vinnare!

Här är guldet jag köpte:

*känner mig slug och mäktig*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0