Iron Man!

Känner mig redan mycket piggare. Jag börjar redan komma i fas med mig själv igen. Hamnade på en järnhandel utanför byn och kom över en del järn. På vägen hem så kom jag på fler källor till det eftertraktade pigghetsmedlet och känner mig återigen som en förstklassig detektiv. Jag tänker inte låta det svenska språket lura mig! Järn = Iron på engelska. Iron = strykjärn. Ditt eget strykjärn kan alltså vara en riktig guldgruva om du vill piggna till!



I järnhandeln.



*Guldgruvan*

Nu återstår bara att komm apå ett sätt att få i sig järnet!

Ha en underbar dag vänner och må väl ;)


Kommentarer
Postat av: Cissi

Hey !

Japp ! DU ÄR LIK DIG SJÄLV ;-)

Snygg och bra strykjärn !

Har själv en likadan.

Tjohej farbrofrej, ha det gott !

//Ciss

2009-07-13 @ 10:09:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0