Vad säger stjärnorna?

Idag råder det total förvirrning i mig. Vissa dagar verkar det som om man har gröt i hjärnan. Idag är en sån dag. Mitt humör har pendlat och allt har gått fel. Jag har funderat på allt runt omkring som händer och sker i livet. För att få svar på mina funderingar så använde jag en ny angreppsmetod - jag vände jag mig till stjärnorna.

Såhär står det i mitt horoskop idag:

Kräftan (21/6 - 22/7)

Om du är bekymrad över din ekonomi så lämpar sig veckan mycket bra för att ta hand om just det. Du har mycket att vinna på att gå igenom dina utgifter och söka mindre kostsamma alternativ. Din tur verkar vara något bättre än vanligt, speciellt tidigt på veckan men den är inte något du kan lita på när det gäller spel och lotter.

Herregud inte visste jag att jag hade så dålig ekonomi! Jag känner att bitarna föll på plats direkt. Nu vet jag både varför jag är så bekymrad och varför det blev fiasko av lottköpandet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0