Glödlampor

Eftersom det är fest på gång har jag bestämt mig för att ta tag i det här med belysningen hemma. Som ni vet så har jag haft problem med att få tag på glödlampor. Googlade lite och snubblade över en jättebra sida där man kan ställa frågor direkt till Doktor Lampa! För er som inte har internet så kan jag berätta att Doktor Lampa är en kille som vet allt om lampor, framförallt lågenergilampor.

Här är en bild på Dokor Lampa:



Undrar om han fattade intresse för lampor på grund av sitt efternamn eller om det bara är en lustig tillfällighet att han heter Lampa... Vad tror ni?

Kommentarer
Postat av: L O T T I E

Sv:

Tack! Ja, jag kollar gärna in din blogg, den var superfin :)

kram // lottie

2009-04-22 @ 15:09:16
URL: http://sweetieyou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0