Status idag

(null)

Som de få som känner mig vet så har jag flyttat till (låt oss säga) Lappland. Bor fortsatt på hemlig adress pga upprepade hot och förföljelse. Kylan har visat sig vara bra för min känsliga hud och visst är det härligt när man får klä på sig alla plagg man har - att inte behöva välja bara vissa plagg. Valmöjligheter är inte alltid till godo. 
Den isande kylan och det påträngande mörkret kan få även en välmående individ att ifrågasätta existensen i mörka stunder. Det var just klimatet och det faktum att jag släpade mig själv längst den kända "väggen" (ni som följt bloggen vet hur händelse- och innehållsrikt mitt liv varit) som fick mig att vända mig till kyrkan. Det och att de delade ut gratis mat på torsdagarna. 






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0